piątek 28 stycznia 2022

Proces między momentem złożenia zamówienia online a dostawą

Luksus kupowania przez Internet

Jakiś czas temu szybkie wyjście do sklepu na drobne zakupy było normalne. W sklepie było wszystko,to co było potrzebne, i każdy w okolicy znał miejsce nabliższego supermarketu. Niezależnie od tego, czy chodziło o codzienne zakupy, luksusowe meble, czy najnowsze gadżety wyjście do sklepu było codziennością. Wraz z nadejściem Internetu wszystko stało się trochę łatwiejsze. Zamiast sklepów stacjonarnych pojawiły się sklepy internetowe i wszystko można zamówić online. Tak narodziła się Krainakopert.pl Od 2019 roku można od nas zamawiać koperty i opakowania online za pomocą kilku kliknięć i zlecić dostawę! Ale co dokładnie dzieje się między momentem zakupu a dostawą?


Sklep online

Oczywiście wszystko zaczyna się od samego sklepu internetowego. Jak każdy inny sklep/sklep internetowy, Krainakopert zawsze poszukuje optymalnych doświadczeń dla naszych klientów. To właśnie do nas przychodzą klienci i to od nas zależy, czy zrobimy dobre pierwsze (i drugie, trzecie, itd.) wrażenie! W ostatnich latach coraz ważniejsze staje się przeglądanie całego doświadczenia od A do Z i zapewnienie klientom pozytywnych wrażeń związanych ze sklepem. Wraz z wprowadzeniem nowego projektu w 2021 r. A był to priorytet numer 1. Na proces zakupów patrzyliśmy z perspektywy klienta. W połączeniu z ciągle poszerzającym się asortymentem i zespołem specjalistów dokładamy wszelkich starań, aby skutecznie odpowiadać na wszelkie pytania i potrzeby naszych klientów.


Proces zamówienia

Po złożeniu zamówienia przez klienta natychmiast rozpoczyna się intensywny proces, aby jak najszybciej i jak najdokładniej sprostać wymaganiom do klienta. Niezależnie od tego, czy chodzi o standardowe zamówienie, czy o klienta poszukującego sparingpartnera do odpowiedzi na konkretne pytanie, nasi specjaliści ds. sprzedaży przystępują do pracy natychmiast. Po otrzymaniu zamówienia i uzyskaniu odpowiedzi na wszelkie pytania, zostanie ono przekazane do magazynu. Tutaj zamówienie jest przygotowywane i starannie pakowane, aby jeszcze tego dnia mogło zostać wysłane jednym z naszych przewoźników.


Transport

Krainakopert współpracuje z firmą DPD, tak aby zapewnić jak najszybsze dostarczenie przesyłek do klientów. Każdego dnia kilka ciężarówek wypełnionych zamówieniami opuszcza magazyn Krainykopert do składów DPD. Tutaj wszystko jest następnie sprawdzane i sortowane, aby przesyłka mogła być jak najszybcie dostarczona do klienta!


Dobre relacje z klientami

Istnieje wiele etaptów od złożenie zamówienia do momentu jego dostraczenia- zależy nam na tym aby cały ten proes od A do Z przebiegał sprawnie. Oprócz dobrej strony internetowej i szrokiego asortymentu, dobre relacje z naszymi partnerami logistycznymi i innymi firmami są niezbędne, aby móc optymalnie obsługiwać klienta. Wszystko to ma oczywiście tylko jeden cel, a jest nim zadowolony klient!

Czy masz pytania na temat produktu z bloga ?

Dział obsługi klienta
22 397 50 99
Jesteśmy dostępni w dni robocze
do godziny 8:30 - 17:00

Udostępnij tego bloga

Czy masz pytania na temat produktu z bloga ?

Klantenservice
Jesteśmy dostępni w dni robocze
do godziny 8:30 - 17:00

Udostępnij tego bloga

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Imię i nazwisko Pole wymagane
Adres e-mail Pole wymagane, zawartość nie zostanie wyświetlona